leven in een droom

11 mei 2014 - Bangkok International Airport, Thailand

Daar is weer een verhaaltje.

Wat een week was dit zeg. Samen met Bentje in de bus naar Koh Samet lekker een weekje met de billen op het strand. Heerlijk genieten leek het me al sowieso maar wat me daar is overkomen sloeg alles. Ik moest een verrassing ophalen van Ralph bij een vriend van hem. Die zou ik Koh Samet zijn. Ik was eerder dan verwacht en ik kon niet meer wachten tot ik de verrassing van Ralph in mijn handen had. Benthe Claire en ik hadden al een vermoeden maar we mochten er niet van uit gaan want dan zou ik natuurlijk teleurgesteld worden. Maar toch kwamen mijn mooiste dromen uit! Ik had een hele routebeschrijving gekregen van Jerry, die vriend van Ralph, waar ik het moest komen ophalen. Ik zou uitkomen op een strandje en hij zou daar zijn want hij had het nog al druk dus moest het daar maar even ophalen. Benthe moest alles filmen. Benthe zag iemand zitten maar ik kon maar niemand zien en toen in eens zag ik hem. Zat die dan hoor, mijn kanjertje, op een prive strand met een boom met een schommel waar hij op zat. MIJN KANJER WAS GEWOON NAAR THAILAND GEKOMEN VOOR MIJ!!! Ik ben er heen gerend en hem in zijn armen gevlogen wat was ik blij die jongen te zien zeg! Ik was het ook zo nodig aangezien mijn heimwee echt aan het oplopen was. Zowel Benthe als ikzelf hebben mij een aantal keer geknepen maar het was echt waar. Ralph was in Koh Samet, om een hele week te genieten van het Thaise zonnetje in een heerlijk resort met heerijk eten en een heerlijke kamer. Wat een week heb ik gehad daar zeg.  De eerste avond zijn we met de groep wezen stappen. Ralph natuurlijk gelijk weer aan de praat met jan en alleman en het was een heerlijke avond. Nog steeds een beetje in de war maar ik heb er van genoten! De rest van de week stond in het teken van zon zee strand en veel liefde. Ik heb nog nooit zo genoten de afgelopen weken en Benthe vertelde me dat ze me nog nooit zo gelukkig heeft gezien hier. Zaterdag was het dan wel tijd om terug te gaan naar Bangkok. Benthe ging mee om Ralph op het vliegtuig te zetten. Wat een topwijf is dat ook, die laat me echt nooit in de steek! We hebben onszelf vermaakt met op en neer te gaan tussen alle verdiepingen en hebben heerlijke taartjes gegeten. Hierna was het dan toch echt tijd. Afscheid nemen van Ralphie. Tuurlijk was het weer zwaar maar het was een kadootje, het beste verjaardagskado dat hij me ooit had kunnen geven ! Over zes weekjes ben ik tenslotte ook alweer thuis en dat hebben we wel vaker gedaan. Toen naar Koa Sang Road in Bangkok. Mijn verjaardag vieren met de dames. We hebben een heerlijk avondje gehad met drankjes, gezelligheid en zelfs een echte club waar we een aantal dansjes hebben gewaagd. Na een knusse nacht met Benthe in een twijfelaar, een ontbijt en een beetje shoppen was het dan ook tijd voor het andere afscheid. Ik ga alleen verder want vanavond gaat mijn vlucht naar Sri Lanka. Doei zeggen tegen Benthe en Claire viel me ook heel zwaar. De nodige traantjes zijn weer om de hoek komen kijken en van mijn ex/roommate Georgia heb ik een wcrol gekregen die ik nog wel eens goed kan gebruiken deze dag.

Thailand was een mooi avontuur met veel ups en heel veel downs en met een geweldige week als afsluiter!! Nu op naar Sri Lanka voor het volgende avontuur. Zie er nog wel tegen op maar goed. Soms moet je maar in het diepe springen en kijken wat er dan weer op je pad komt. Ik heb geen anderen keus.

Tot snel lieve mensen en Ralph, Benthe, Claire en alle anderen, ontzettend bedankt voor deze heerlijke tijd!

1. Erna:
    Wat een verrassing Marlijn! Kippenvel op mijn armen hier! xx
  2. Jessica:
    11 mei 2014
    Jeetje Marlijn wat een verrassing zit met tranen in mijn ogen jou verhaal te lezen want ik weet hoe het is om heimwee te hebben. Knap van je TOPPER!!
  3. Ingrid Schiebroek:
    11 mei 2014
    En nu weer terug op aarde. Wat een pracht planeet heb jij afgelopen week bezocht. Nu zes weken nieuw. Ook vast weer een geweldige ervaring. Veel plezier.
  4. Evy:
    11 mei 2014
    Heerlijk om te lezen Marlijn! Ben echt zo blij dat je zo genoten hebt en Thailand zo mooi hebt afgesloten! Nooit meer laten gaan die vent van jou. En Bentje is de liefste. Heel veel plezier in Sri Lanka, dat wordt ook ongetwijfeld weer een mooi verhaal. Dikke kus!
  5. Benthe:
    11 mei 2014
    Toppertje! Zit weer met tranen in mijn ogen. Knallen jij, je weet dat je het kan. Dikke kus
  6. Monique:
    11 mei 2014
    Heeerlijk lieverd! Op naar het volfende en dat kan je ook. En zoals bentje zegt; we gaan ervoor!
    Ben trots op je!
    Dikke kus & heel veel liefs!
  7. Herriet Berends:
    11 mei 2014
    Ik vind het weer een pracht verhaal. En ben hartstikke trots op je....xxxxxx
  8. Jannet:
    11 mei 2014
    Wat een prachtig verhaal en wat een geweldige verrassing van Ralph. Had ook een stukje wc rol nodig. Soms heb je zo n verrassing nodig om weer door te gaan. Heel veel plezier met je volgende avontuur in Sri Lanka!! Dikke kus!!
  9. Annely:
    11 mei 2014
    ik ben trots op je meisje!!